Direktlänk till inlägg 1 augusti 2010

Uppflyttad!

Av Susanne - 1 augusti 2010 17:09

I helgen så var vi iväg till Ånge, västra medelpads brukshundklubb, tävlade lägre spår och blev uppflyttade till högreklass.     


Jättenöjd och stolt över Clippa, vi började med lydnaden och det var väl inte vad jag önskade oss, men trots det gjorde vi en hyfsat bra lydnad. Det kändes riktigt bra! Har ändrat en del i träningen och det verkar ha gjort susen! Spåret var tungt men hon jobbade på och i budföringen med skott (som har varit hennes paradnummer)ja, där chockade hon oss alla som känner henne, genom att springa till skytten 


Håll till godo med en bild från då vi tävlade appellklass. Tanken var att få iallafall lydnaden filmad den här gången, meeen i villervallan så...


Ha de gott  

 
 
Lotta

Lotta

1 augusti 2010 20:22

GRATTIS! Kanonbra jobbat:) Välkommen in i framåtsändandeträsket;)

http://www.litatill.se

 
Jörgen

Jörgen

1 augusti 2010 22:06

Grattis ! Nu är det bara att fortsätta! Glöm inte att det är kul att köra hund!!!!!! =)

http://www.skyddshund.se

 
Ing-Marie

Ing-Marie

4 augusti 2010 12:08

Grattis till uppflyttet, kanonkul

http://www.i-m-abrukshundar.se

 
Christel

Christel

5 augusti 2010 23:17

GRATTIS igen!! Och tack för titten, kul att få bjuda på "uppflyttsmiddag"! Fast, nästa gång tar vi ett glas rött till, tycker jag...!! ;)

http://christelostlund.spaces.live.com

 
Ingen bild

Jenny & Kvick

8 augusti 2010 16:33

Grattis till uppflyttningen, kanske vi ses snart på någon högre snart!! Om jag nu får till momenten vill säga... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 22 januari 2011 19:30

Plötsligt händer det....     Idag fyller Frost, Öka's pappa, år! Naturligtvis fick han paket från oss och dagen till ära tränade vi skydd som han tycker är så roligt.   Dagen började dock med en annan händelse, jag var och skrev mitt teoretis...

Av Susanne - 31 december 2010 17:59

Gott Nytt År     Önskar jag er!     Tack för det gångna Året! ...

Av Susanne - 27 december 2010 18:42


Tomten kom även till Tå!     Tyvärr hade jag ingen bättre bild, men Öka verkade vara väldigt nöjd med sina julklappar.   Nu är det fraktfritt resten av 2010!   Passa på!   Ha de gott   ...

Av Susanne - 23 december 2010 22:54

  Imorgon öppnar vi sista luckan i julkalendern.     Ha en riktigt GOD JUL! ...

Av Susanne - 22 december 2010 10:23


Ja det är bara att inse att blogga är inte min starka sida    Vad har hänt sen sist? Clippa har flyttat och trivs alldeles ypperligt i sitt nya hem, hon har fått en ny "syster" i samma ålder och de är mycket förtjusta i varandra. Öka är nu ...

Ovido - Quiz & Flashcards