Direktlänk till inlägg 22 december 2010

Liten uppdatering

Av Susanne - 22 december 2010 10:23

Ja det är bara att inse att blogga är inte min starka sida   


Vad har hänt sen sist? Clippa har flyttat och trivs alldeles ypperligt i sitt nya hem, hon har fått en ny "syster" i samma ålder och de är mycket förtjusta i varandra.


Öka är nu 9 månader och fantastiskt duktig, vi tränar på och har börjat kika lite smått i tävlingskalendern.


I butiken fortsätter arbetet oförtrutet, nytt under NYHETER och mycket mer är på väg in. Håller på med planeringen för 2011 och den kommer läggas ut på hemsidan. 


Hundkompaniet K9 finns nu på facebook, gå med i vår grupp där så kan du vara med i utlottningar och tävlingar.

http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Hundkompaniet-K9/150028591710933


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 22 januari 2011 19:30

Plötsligt händer det....     Idag fyller Frost, Öka's pappa, år! Naturligtvis fick han paket från oss och dagen till ära tränade vi skydd som han tycker är så roligt.   Dagen började dock med en annan händelse, jag var och skrev mitt teoretis...

Av Susanne - 31 december 2010 17:59

Gott Nytt År     Önskar jag er!     Tack för det gångna Året! ...

Av Susanne - 27 december 2010 18:42


Tomten kom även till Tå!     Tyvärr hade jag ingen bättre bild, men Öka verkade vara väldigt nöjd med sina julklappar.   Nu är det fraktfritt resten av 2010!   Passa på!   Ha de gott   ...

Av Susanne - 23 december 2010 22:54

  Imorgon öppnar vi sista luckan i julkalendern.     Ha en riktigt GOD JUL! ...

Av Susanne - 14 november 2010 17:51

Ja , det var ju ett tag sen det uppdaterades....   Snö!   När Öka såg och upplevde snö för första gången blev det riktigt komiskt. Öppnade dörren och precis när hon passerat dörröppningen tvärnitar hon   och nästan vägrar gå på det där vita k...

Ovido - Quiz & Flashcards