Direktlänk till inlägg 2 oktober 2010

Sjukt spöke!?

Av Susanne - 2 oktober 2010 19:29

Inte så dramatiskt som rubriken, men jag har varit spöke på mh-test idag och jag blev vrålförkyld natten innan! Det gick trots allt bra att spöka och hundarna verkar förlåta mig för en tråkig dag när de fick ben att gnaga på. Så de ligger här nöjda brevid varann och tuggar ikapp. Själv är jag inge bra på att vara förkyld, jag blir verkligen jättedålig. Väldigt tacksam för att det inträffar sällan. 


Ja, vi kom med på högre spåret som jag väntade besked ifrån, tråkigt bara att dagarna innan tävlingen, blev den inställd pga av SNÖ!!!!


Så i och med det så blir det inte mer spårtävling det här året, så nu vi håller på att damma av lydnadsmomenten inför de lydnadstävlingar vi är anmälda till. Det som är lite spännande med Clippa är att det kan bli hur underhållande som helst..... för publiken! He he he Men det bjuder vi på.


Öka min lilla älskling bara växer och växer, hon är så duktig och jag får lyckorus bla. när vi tränar uppletande, när hon hittat en sak så är det full gas tillbaka till mig. Pärlan! Nya bilder på henne hittar du här


Nu när det varit så härliga vackra dagar så har jag passat på och fotat. Den här bilden är tagen nedanför vårt hus.

  


Ha de gott!

 
 
Maria & Kaiza

Maria & Kaiza

3 oktober 2010 13:47

Jag tycker att vi skötte oss bra i går på MH´t =)
Trots förkylningar, arbete ;) , halta å lytta ;)....så blev de en lyckad dag, tycker jag.

Ser att du skriver att du har problem med uppladdning av bilder ?? Jag tycker att de funkar jätte bra å ladda upp bilder hos mej.

Ha de M & K

http://www.kaiza.bloggagratis.se

Susanne

3 oktober 2010 14:13

Håller fullständigt med!:-) Ang. ladda upp bilder så är nog mest min dator som inte riktigt hänger med ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 22 januari 2011 19:30

Plötsligt händer det....     Idag fyller Frost, Öka's pappa, år! Naturligtvis fick han paket från oss och dagen till ära tränade vi skydd som han tycker är så roligt.   Dagen började dock med en annan händelse, jag var och skrev mitt teoretis...

Av Susanne - 31 december 2010 17:59

Gott Nytt År     Önskar jag er!     Tack för det gångna Året! ...

Av Susanne - 27 december 2010 18:42


Tomten kom även till Tå!     Tyvärr hade jag ingen bättre bild, men Öka verkade vara väldigt nöjd med sina julklappar.   Nu är det fraktfritt resten av 2010!   Passa på!   Ha de gott   ...

Av Susanne - 23 december 2010 22:54

  Imorgon öppnar vi sista luckan i julkalendern.     Ha en riktigt GOD JUL! ...

Av Susanne - 22 december 2010 10:23


Ja det är bara att inse att blogga är inte min starka sida    Vad har hänt sen sist? Clippa har flyttat och trivs alldeles ypperligt i sitt nya hem, hon har fått en ny "syster" i samma ålder och de är mycket förtjusta i varandra. Öka är nu ...

Ovido - Quiz & Flashcards