Alla inlägg under oktober 2010

Av Susanne - 10 oktober 2010 21:38

Idag har jag varit upp med butiken på Sundsvalls Brukshundklubb's utställning i Timrå ridhus! Vi gratulerar Katharina & Rapport's Kaya som var med och ställde ut och fick sin 2:a!


Har fått bilder från Carina på Öka's pappa Frost när han var yngre och det är ju lite kul och jämföra, Frost då med Öka nu. Här på bilderna är är de 6 månader. Inte helt olik sin far ;-)              Öka, översta bilden.... :-)  


I butiken är det lilla julafton, nu har det kommit träningsvästar, bitkuddar och hetshalsband! + En massa annat skoj som kommer ut i webbutiken imorgon.


Ha de gott

Av Susanne - 2 oktober 2010 19:29

Inte så dramatiskt som rubriken, men jag har varit spöke på mh-test idag och jag blev vrålförkyld natten innan! Det gick trots allt bra att spöka och hundarna verkar förlåta mig för en tråkig dag när de fick ben att gnaga på. Så de ligger här nöjda brevid varann och tuggar ikapp. Själv är jag inge bra på att vara förkyld, jag blir verkligen jättedålig. Väldigt tacksam för att det inträffar sällan. 


Ja, vi kom med på högre spåret som jag väntade besked ifrån, tråkigt bara att dagarna innan tävlingen, blev den inställd pga av SNÖ!!!!


Så i och med det så blir det inte mer spårtävling det här året, så nu vi håller på att damma av lydnadsmomenten inför de lydnadstävlingar vi är anmälda till. Det som är lite spännande med Clippa är att det kan bli hur underhållande som helst..... för publiken! He he he Men det bjuder vi på.


Öka min lilla älskling bara växer och växer, hon är så duktig och jag får lyckorus bla. när vi tränar uppletande, när hon hittat en sak så är det full gas tillbaka till mig. Pärlan! Nya bilder på henne hittar du här


Nu när det varit så härliga vackra dagar så har jag passat på och fotat. Den här bilden är tagen nedanför vårt hus.

  


Ha de gott!

Ovido - Quiz & Flashcards