Direktlänk till inlägg 14 april 2010

Nytt i butiken och våren är här!

Av Susanne - 14 april 2010 21:43

Men nu var det ett tag sen det skrevs här... Tekniken har inte varit riktigt på min sida på sistone, tack o lov har butiken iallafall fungerat som den ska.


Clippa mår fin fint och vi tränar som vanligt nu. Nästa stora grej på agendan är L-testet nästa vecka.

Idag gick vi årets första skogsspår, har ju fått lägga hårda spår så det här var en härlig omväxling! För nu är ju våren äntligen här(oxå)   Snön har tinat i rasande fart.


Dax att se över och komplettera utrustningen!?


Massor av nytt i butiken, som tex. nya varukategorier; Tugg & Godis och Apporter & Snitslar, samt en hel del nytt på jaktsidan. OCH flera spännade och superbra nyheter är på väg. Tex Härliga Blå och Limegröna spårlinor, vomfyllda ben, gappaybollar, koner och mycket mer....


Glöm inte att anmäla dig till nyhetsbrevet så att du inte missar rabatter och nyheter...


Ha de gott

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 22 januari 2011 19:30

Plötsligt händer det....     Idag fyller Frost, Öka's pappa, år! Naturligtvis fick han paket från oss och dagen till ära tränade vi skydd som han tycker är så roligt.   Dagen började dock med en annan händelse, jag var och skrev mitt teoretis...

Av Susanne - 31 december 2010 17:59

Gott Nytt År     Önskar jag er!     Tack för det gångna Året! ...

Av Susanne - 27 december 2010 18:42


Tomten kom även till Tå!     Tyvärr hade jag ingen bättre bild, men Öka verkade vara väldigt nöjd med sina julklappar.   Nu är det fraktfritt resten av 2010!   Passa på!   Ha de gott   ...

Av Susanne - 23 december 2010 22:54

  Imorgon öppnar vi sista luckan i julkalendern.     Ha en riktigt GOD JUL! ...

Av Susanne - 22 december 2010 10:23


Ja det är bara att inse att blogga är inte min starka sida    Vad har hänt sen sist? Clippa har flyttat och trivs alldeles ypperligt i sitt nya hem, hon har fått en ny "syster" i samma ålder och de är mycket förtjusta i varandra. Öka är nu ...

Ovido - Quiz & Flashcards