Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Susanne - 30 maj 2010 20:34

Det blev ingen uppflyttning den här gången heller. Fattades några poäng på lydnaden. Tyvärr gick clippa upp på platsen och gick till mig eftersom hon inte klarade av att ligga kvar, det blev för mycket för henne. Tre hundar och clippa i mitten, ena hunden var väldigt orolig och gnällde högt och på andra sidan hade föraren, som jag förstod det, missat att det var skott på platsliggningen. Den hunden flyttade runt, var väldigt orolig, och till slut gick den till husse och skällde som en tok. Så nu har jag bestämt mig att i fortsättningen avstå platsliggningen och försöka reparera momentet så hon blir lugn och trygg igen. Spåret gick mycket bra och så även budföringen som är hennes starka moment. I veckan blir det finslipning av lydnaden för vi hoppas på ytterligare revansch nästa helg... ;-) Utan Plats!


Avslutar med ett par bilder av skruttiluttan den fina(junior)!


  

Suck, Får man ingen mat i det här huset nån gång....


  

Ja ja, då tar jag väl en råtta då.


Hallå! Är det nån där nere?


Ha de gott  

Ovido - Quiz & Flashcards